Keramika čuva lak automobila što znači da će se sva potencijalno nova oštećenja zadržati na sloju keramike i sledeći put kada budete polirati automobil, skinućete samo keramiku dok će ispod nje ostati zaštićen i netaknut lak.
Pod ovom uslugom se podrazumeva keramička zaštita laka i farbe na kolima; keramička zaštita svih stakala i svetlosnih grupa; farova, felni, enterijera (plastičnih, metalnih, tekstilnih i kožnih delova), kao i apliciranje Hendlex Antifog proizvoda koji sprečava zamagljivanje stakala.
Troslojno poliranje auta
Nakon prve dve ruke poliranja, kojima je otklonjeno do 90% oštećenja sa površinskog sloja laka; višeslojno ili troslojno poliranje predstavlja završni proces u kome se boji automobila najfinijim sunđerastim padovima i najfinijim pastama vraća salonski sjaj.
*Iskusni detaileri bi rekli da sve dolazi sa iskustvom, odnosno da se većina stvari tokom poliranja radi “na osećaj”.
Poliraju se farovi, kao i plastični i metalni delovi. Na kraju procesa ručnom lampom se radi inspekcija celokupne ispolirane površine, kako bi se, u slučaju nekih propusta, napravila korekcija. Ukoliko je rezultat zadovoljavajući, nanosi se hemijski odmašćivač kao priprema za sledeći korak u procesu Auto Detailing-a (voskiranje, keramiku ili apliciranje neke druge vrste zaštite).

Pranje motora auta i detailing motornog prostora
Motor automobila, kao i sam automobil, može biti zamašćen ili prljav na više načina; od blata, lišća, prašine, masti i slično. Sve ovo moze biti tretirano, očišćeno i osveženo na “brand new”. Za ovaj proces neophodne su odgovarajuće hemikalije, mikro-fiber peškiri i četkice raznih veličina i oblika, kako bi se doprelo i do najnepristupačnijih delova motora. Pre početka pranja, zaštićujemo sve delove motora do kojih ne želimo da dođe voda, kao što su kompjuter i ostala elektronika. Koja se hemija koristi zavisi od materijala, zatim od hemijskog sastava kontaminacije (da li je nešto curelo) i, naravno, toga koliko je motor zaista prljav. Poslednji korak je detailing motora i motornog prostora, gde se svi plastični i gumeni delovi zaštićuju.

Poliranje felni i detailing felni (sa skidanjem)
Felne se prvo skinu sa automobila, a zatim aktivnom penom očiste i operu. Dekontaminiraju se od svih metalnih čestica koristeći posebne hemikalije. Ako ima nekog starog lepka od prethodnih tegova (odnosno balansiranja točkova) on se može ukloniti specijalnim diskom koji ne oštećuje felne. Uklanjaju se katran i smola, nakon čega sledi proces gliniranja (clay bar). Ako su felne lakirane, biće ispolirane. Nanosi se zaštita za gume koja im daje dugoročnu hidrofobnost, a na kraju se i same felne zaštićuju keramikom.

Nano-keramička zaštita laka i boje
Neophodno je da površina na koju se aplicira keramika bude ispolirana i hemijskim odmašćivačem pripremljena za ovaj proces. Keramička zaštita se aplikatorom, pravilnim pokretima, nanosi nežno i bez pritiska, ujednačeno na celu površinu. Prostorija u kojoj se nanosi, mora da bude što sterilnija, a temperatura i vlažnost vazduha optimalni. Što je “teže” naneti keramiku, to ona bolju zaštitu pruža. Polimerizacija keramičke zaštite sa lakom traje od 24 do 72 sata, dok se automobil ne sme prati 3 do 7 dana. Samo u Vašem Auto Detailing Workshop-u, u zavisnosti od boje i tipa laka, nudimo Vam 3 nivoa jačine nano-keramičke zaštite, koje čuvaju Vašeg ljubimca čak i do nekoliko godina.

Nano-keramička zaštita svih staklenih površina
Površina mora prethodno biti savršeno očišćena od svih masti, ulja i prljavština; potpuno suva. Nakon apliciranja keramičke zaštite, stakla dobijaju dugovečnu hidrofobnost i protekciju od zamašćivanja, dok je vidljivost tokom padavina bolja; paljenje brisača najčešće nije ni potrebno. Šoferšajbna i ostale staklene površine dobijaju efekat “lakog čišćenja”.

Nano-keramička zaštita farova
Proces apliciranja je isti kao i na obojene i metalne delove automobila. Keramika štiti farove od negativnih uticaja UV zračenja, kao i od promene boje i oštrine usled starenja i oksidacije. Uštedećete značajnu količinu novca na amortizaciji, dok će Vaši farovi biti kristalno čisti.

Nano-keramička zaštita felni
Specijalna keramička zaštita koja se nanosi na felne polimerizuje se sa bojom/lakom i pravi nevidljivi zaštitni hidrofobni sloj, koji odbija prljavštinu i pruža protekciju od raznih fizičkih i hemijskih oštećenja, kao i visokih temperatura. Felnama se vraća efekat salonskog sjaja dok je čišćenje i održavanje neuporedivo olakšano.

Keramička zaštita enterijera - metalnih, plastičnih, kožnih i tekstilnih površina
Samo u Vašem Auto Detailing Workshop-u imate mogućnost da zaštitite kompletan enterijer Vašeg vozila! Hendlex proizvodi, na bazi nano-tehnologije, testirani su u najekstremnijim klimatskim uslovima i drže lidersku poziciju na tržištu u protekciji svih materijala i površina. Ne postoji nijedan deo Vašeg automobila koji neće biti zaštićen. Pod ovom uslugom podrazumeva se keramička zaštita svih delova entereijera: plastičnih, metalnih, tekstilnih i kožnih delova.

Apliciranje na tržištu jedinstvene AntiFog zaštite
Većina Auto Detailng centara u ponudi nema ovu uslugu. Auto Detailing Workshop se uvek trudi da ide korak dalje, pa svojim klijentima nudimo i HENDLEX AntiFog – zaštitu koja se nanosi na unutrašnju stranu stakala i sprečava zamagljivanje.

Hendlex nano-keramička zaštita
Hendlex Baltic Nano Technologies je High-Tech kompanija koja, na bazi nano-tehnologije, kreira i proizvodi zaštitu za sve materijale i površine. Za razliku od makro zaštitnitnih formula, koje su krute i lomljive, keramičke nano-čestice su toliko male da u osnovi nemaju nedostataka. Takođe, imaju širi spektar funkcija:
dielektična (izolacija)
feroelektrična (snažna i stalna polarizacija)
pijezoelektrična (otpornost na mehaničko naprezanje)
piroelektrična (otpornost na promenu temperature)
superpovodna (otpornost na ekstremno niske temperature)
feromagnetna
magnetootporna
elektro-optička (dvostruko prelamanje svetlosti)

Auto pranje i održavanje nakon keramičke zaštite
Automobil perite samo u auto perionicama koje ručno peru automobile- tehnikom sa dve kofe (“Two bucket system”)
Koristite samo PH neutralne šampone koji imaju PH vrednost između 4 i 10. Nikako ne koristite agresivne hemikalije i detrdžente
Koristite samo nežne krpe (mikro-fiber) za sušenje automobila
Poželjno je čak koristiti mašine za beskontaktno sušenje
Nikako ne koristite četke i sunđere koji nisu namenjeni za pranje kola
Nikako ne vozite svoj auto u perionice sa pištoljima na pritisak ili na pranje četkama

Keramička zaštita cena
Keramička zaštita
od 1100 EUR4 do 6 dana
Paket poliranje
Višeslojno poliranje
Detailing motora
Detailing motornog prostora
Detailing felni (sa skidanjem)
Aplikacija nano-keramičke zaštite
Zaštita svih staklenih površina
Aplikacija Antigof zaštite
U zavisnosti od stanja i veličine vozila. U cenu je uključen PDV.
Šta je keramicka zastita auta?
Keramika štiti lak na vozilu, ali nije namenjena da spreši oštećenja. Ima slična svojstva vosku, ali je lakša za održavanje, dugotrajnija je, ima veći sjaj i bolje štiti automobil od svih spoljašnjih faktora. Zahteva stručno i temeljno poliranje vozila, pre nanošenja.
Zašto bi trebalo da stavim keramičku zaštitu na svoj automobil?
Osim što će Vaš automobil izgledati kao da ste ga upravo izvezli iz salona, keramička zaštita ima dosta drugih benefita; daje automobilu visok nivo hidrofobnosti i sprecava “lepljenje” prljavštine i prašine na automobil. Takođe, čuva lak automobila što znači da će se sva potencijalno nova oštećenja zadržati na sloju keramike i sledeći put kada budete polirati automobil, skinućete samo keramiku dok će ispod nje ostati zaštićen i netaknut lak.
Da li je nanošenje keramičke zaštite vredno uloženog novca?
Apsolutno! Pruža odličnu zaštitu od kontaminacije, manjih oštećenja i ogrebotina, dok u isto vreme, automobilu daje visok nivo hidrofobnosti i efekat lakog čišćenja i pranja. Bitno je napomenuti da keramička zaštita zahteva negu, što znači da garancija važi samo u slučaju da se automobil pravilno pere nakon tretmana.
Zbog čega je nanošenje keramičke zaštite potencijalno loše?
Keramička zaštita ne može oštetiti boju automobila, bez obzira šta radili. Ipak, nestručna aplikacija će na površini vozila ostaviti fleke, mrlje, razlike u sjaju i užasnu refleksiju. Zbog toga je jako bitno da proces obavlja profesioanalac jer će, nakon sušenja, keramička zaštita ostati vezana za lak do nekoliko godina.
Koliko je dugovečna keramička zaštita na automobilu?
Ukoliko se pravilno pere i tretira, sloj keramičke zašite će čuvati boju i sjaj automobila 2 do 5 godina. Bitno je napomenuti da dugovečnost zavisi i od toga koliko je autmobil izložen otvorenom putu, odnosno pređene kilometraže.
Da li mogu da vozim normalno svoj automobil nakon nanošenja keramičke zaštite?
Automobil je spreman za vožnju čim ga preuzmete iz naše radionice. Jedino što je neophodno jeste da automobil ne perete minumum 7 do 10 dana. Razlog tome je taj što keramička zaštita mora da se stvrdne i polimerizuje sa lakom do svog punog potencijala.
Zbog čega je keramička zaštita za automobile toliko skupa?
Keramika automobilu pruža dugovečniju zaštitu od alternativnih opcija, samim tim košta više. Zahteva proizvode visokog kvaliteta, pri čijoj proizvodnji se koristi napredna nano-tehnologija, kao i obučenog profesionalca koji će je aplicirati.
Koja je razlika između keramičke zaštite za metal i zaštite za stakla?
Zaštita koja se aplicira na stakla ima mnogo benefita. U poređenju sa kermičkom zaštitom za metal nanosi se deblji sloj, daje veću hidrofobnost i u nekim slučajevima čak je otpornija na ekstremne vremenske uslove. Za nijansu daje jaču zaštitu od UV zračenja i štetnih hemikalija.
Koliko slojeva keramičke zaštite je neophodno automobilu?
Generalno, 2 sloja keramičke zaštite će štititi vaš automobil do 2 ili više godina. Ovo ipak zavisi od načina na koji vozite, perete i čuvate svoje vozilo.
Koliko vremena je potrebno keramičkoj zaštiti da se osuši?
Nakon apliciranja, keramičkoj zaštiti obično treba oko 2 do 3 nedelje da bi se u potpunosti polimerizovao sa lakom i dostigao svoju punu snagu. Kolika je tačno dužina tog procesa zavisi od brojnih faktora, kao što su temperatura i vlažnost vazduha. Takođe, automobil ne bi trebalo da se pere tokom tog perioda.
Da li mogu da apliciram keramičku zaštitu nakon voskiranja?
Keramička zaštita ne bi trebalo da se nanosi preko već postojeg sloja voska. Razlog tome je prost- vosak ne dozvoljava keramici da se polimerizuje sa lakom i smanjuje jačinu zaštite koju može da pruži.
Šta bi trebalo izbegavati nakon apliciranja keramičke zaštite?
Dok se keramička zaštita potpuno ne osuši i polimerizuje sa lakom, automobil ne bi trebalo prati minimum 7 dana. Čak i nakon tog perioda, ukoliko želite da očuvate zaštitu, automobil ne bi trebalo da se vozi na automatska i nestručna pranja. Auto Detailing Workshop će taj posao odraditi profesionalno i Vaš automobil će uvek izgledati kao da ste ga upravo izvezli iz salona.